Planane for 2023-sesongen……

Då Tore André Flo kom inn so hovudtrenar framføre 2022-sesongen so var eg litt todelt. Eg var veldig usikker på TAF so hovudtrenar då han ikkje hadde noko erfaring med dette frå tidlegare, sølv om han har vore i fotballen heile livet, men samstundes var eg veldig klar for at klubben kunne ta ei ny retning, utvikla seg og ta det neste steget. Assistenten til TAF det første halve året var James Simmonds og andre halvdel, Andy Ross.
Jamføre dei siste oppslaga i Sogn Avis blir det ikkje henta inn ekstern kompetanse på trenarsida. Derimot skal Sportsjefen attende på feltet og bekle ei assistentrolle rundt A-laget med Rune Bolseth og Patrick Karoliussen. Denne rolla hadde han fleire sesongar under Eirik Bakke og eg følte ikkje laget utvikla seg spesielt godt i denne perioden. Det var ein veldig gjennomtrekk av spelarar, og ein famla heilt i blinde på både formasjon og spelopplegg.

Dette er i mitt hovud iallefall 2 steg attende og endå ei utgåva av stolleiken på Fosshaugane. Kva versjon av den er me på no? 7.0? Viss det ikkje er økonomi til å kunne henta ein ekstern assistent til TAF, so kunne dei ha fått Nils Tore Krosshaug til å bekle den rolla. Difor er eg ikkje spesielt optimistisk med tanke på 2023-sesongen. Eg tippar me hamnar rett under midten neste sesong. Viss me då er like heldige so i år med ein god vårsesong.

Og klubben skrik etter referansespelarar. Kvar er dei? Her må det jobbast hardt.

 

Klubben først.

Snakkast.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg